Önerdiğim Dini Temalı Kitaplar

05:30






Selamunaleyküm. :)


Bu yazımda, instagram'dan bana çokça bu konuda soru geldiği ve bir öneri istendiği için yazma kararı aldığım, okuduğum ve çok beğendiğim, sizlere de kesinlikle okuyun dediğim, önerdiğim, kitapların bir listesini çıkardım. Sizi yönlendirecek bir bağlantı da yerleştirdim, size kolaylık sağlamak adına. Hangi kitabın adına tıklarsanız, satış yapılan internet sitesine yönlendirileceksiniz. O hâlde listemize başlayalım:



1) Huzur Sokağı | Şule Yüksel Şenler (Artık bu kitabın büyük küçük okumamış herkesin okuması gerektiğini savunuyorum. Bence okumayan kalmamalı. Bu alanda yazılmış roman olarak ilklerdendir, Huzur Sokağı. Çok keyif alarak okuyacağınıza eminim.)



2) Dört Halifenin Menkıbeleri | Şemseddin Sivasi (Dört halifeye ait merak ettiğiniz olayların, menkıbelerin, hadis-i şeriflerin derlenip toplanmış olduğu bir kitap. Çok feyiz alacağınıza inandığım bir kitap. Mutlaka kitaplığınızda bulunmalı.)



3) Sibel Eraslan'ın tüm kitapları. Benim okumuş olduğum yalnızca üç kitabı var, ama ben okumamış olduğum diğer kitaplarını da gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Benim okuduğum kitapları:
4) Sonsuz Kulluk | Rabia Christine Brodbeck (Kulluk hâlimize dair güzel ve faydalı bilgiler edinmek istiyorsanız, bu kitabı öneririm. Yazarı sonradan müslüman olmasına rağmen, bilgi deposu adeta bir hazine kıvamında.)



5) Yesrib'de Bahar | Ahmed 'Abd Al Waliyy Vincenzo (Zeyd hakkında bilgi edinmek istiyorsan, bu kitap tam sana göre.)



6) Mus'ab b. Umeyr | Ömer Döngeloğlu (Sahabelerden Mus'ab hakkında merak ettiklerini bu kitapta güzelce öğrenebilirsin.)



7) Öldüğüm Gün | Senai Demirci (Ölüm hakkında bir yandan çarpıcı, ama bir yandan da çok etkileyici bir anlatım. Kesinlikle okumalısınız.)



8) Yüreğimde Rabbim | Dr. Muhammed Bozdağ (İçindeki değerli bilgiler ve sizi sıkmayan samimi üslubuyla çok akıcı bir kitap. Bir çırpıda okuyup bitireceksiniz. Çok etkileneceğinize eminim.)



9) Bülbülün Kırk Şarkısı | İskender Pala (Peygamber Efendimiz'in (sav) hayatını bir de bu anlatımdan okuyun.)



10) Aşk Neden Can Yakar? |  Mehmet Yıldız (Gençlere yönelik yazılmış, tam da sizi/bizi tarif eden bir kitap. Kesinlikle okumalısınız.)



11) İdamlık Genç | Emine Şenlikoğlu (Bu kitap beni çok etkiledi. Okumanız gerektiğini düşünüyorum.)



12) Dil Belası, Dilin Âfetleri | İmam Gazali (Bu kitap kesinlikle kitaplığınızın baş köşesine konulmalı.)



13) Diriliş Neslinin Amentüsü, Ruhun Dirilişi  | Sezai Karakoç (Sezai Karakoç'un bu iki kitabını da okumalısınız. Kesinlikle tavsiyemdir. Ben henüz bu iki kitabını okuma fırsatı buldum deneme kitaplarından, ama okumadıklarımı da tavsiye ederim.)



14) Müslümanca Düşünme Üzerine Denemeler | Rasim Özdenören (Her müslümanın kitaplığında bulunması gerekir, diyorum. Kesinlikle okunmalı.)


 


15) Gözlerini Haramdan Sakın serisi | Merve Özcan (Bu seri hem akıcı hem de vakit kaybedilmeden kesinlikle okunulması gereken bir seri. Pişman olmayacaksınız.)

You Might Also Like

2 yorum

  1. bülbülün kırk şarkısı'nı yeni bitirmiş biri olarak o kada rgüzeldi ki iskender pala'nın dilinden dilemek o kutsal hikayeyi... gerçekten okumaya değer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatımı hakikaten çok güzel İskender Pala'nın, okutturuyor bir şekilde kendini :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images