Dili Kolay, Kolay Okunan İngilizce -Yabancı- Kitaplar | #Önerilerim

09:17






Hepinize merhabalar!
Bu yazımda sizlere -benim daha önceden okumuş olduğum kitaplardan- kolay okunan, sizi zorlamayacak ingilizce kitaplar hakkında tavsiyeler sunacağım. Kitaplara tıkladığınızda benim bloga yüklediğim yorumları çıkıyor. Kitaplar hakkında yorumlarımı da takip edebilirsiniz. Ayrıca size ingilizce kitapları ebook okuma hakkında da bir yazıyla geleceğim inşaAllah yakında.



O hâlde, başlayabiliriz:



1) Swear On This Life | Renèe Carlino (Bu kitap benim favori kitabım olduğundan ötürü ilk sıraya koymak istedim. Hem kolay okunan bir kitap, hem de inanın ki kurgusu harika. Benim gibi beğeneceğinize eminim neredeyse. Kesinlikle tavsiye ederim.)



2) Never Never serisi (#1 - #2 - #3) | Colleen Hoover & Tarryn Fisher (Bu üçlemeye bayılmıştım ben! Hem kesinlikle kolay okunan kitaplar, hem de kurgusu harikaydı. Seri hakkında yorumum için sayılara tıklarsanız, birinci, ikinci ve üçüncü kitaplar hakkında yorumlarımı ve puanlamalarımı görebilirsiniz. Ayrıca serinin ilk kitabı "Asla Asla" adıyla, Epsilon Yayınları tarafından çıktı. İncelemek için tıklayın.)



3) The Princess Saves Herself In This One | Amanda Lovelace (Benim bu alanda ilk okuduklarımdandır. Ayrıca kendisi bir şiir kitabı. Kolay okunduğu için tavsiye ediyorum, yoksa benim için orta hâlli bir kitaptı.)



4) We Were Liars | E. Lockhart (Bu kitap da yine kolay okunan kategoride yer alıyordu benim için, yalnız kitap benim için tekdüze devam ederken sonda öyle bir olay patlatmıştı ki yazar, bildiğiniz şoka girmiştim. Bu kitabı da tavsiye ederim. Ayrıca kitabın çevrilmiş hâli "Yalancılar" adıyla, Pegasus Yayınları tarafından çıktı. İncelemek için tıklayın.)



5) Playlist For The Dead | Michelle Falkoff (Bu kitap benim için kurgu açısından orta hâlli bir kitaptı, ama kolay okunan bir kitap arıyorsanız tavsiyemdir.)



6) Black Bird (Manga Serisi) | Kanoko Sakurakouji (Ben bu mangayı ingilizce diliyle okudum, ama bilmiyorum var mı çevirisi. Yine de şöyle diyeyim, hem manga hem de kolay okunan ingilizcesiyle tadından yenmeyecek bir okuma olacağına inanıyorum. Bu manga benim için çok ortaydı, ne beğendim, ne beğenmedim ama kolay okunan bir manga olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca Black Bird'ün yorumunu girmediğim için link de koyamadım.)



7) Milk and Honey | Rupi Kaur (Herkesin beğene beğene bayıldığı bu şiir kitabını ben niyeyse sevemedim, ama inanın kolay okunan bir ingilizceye sahip kitap. Okuyabilirsiniz. Belki siz beğenirsiniz. Ayrıca kitap, "Süt ve Bal" ismiyle Pegasus Yayınları tarafından çevrildi. İncelemek için tıklayın. Ve yine aynı şekilde bu kitabın da yorumunu ne burada ne de instagramda yapmadım. Goodreads'e kaydettiğim puanım: 2)



8) Shatter Me serisi | Tahereh Mafi (Bu serinin daha henüz ilk kitabını okumuş olmama rağmen, şunu diyebilirim. İngilizcesi bana göre kolaydı, ayrıca gayet iyi bir kurgusu var. Ayrıca kitap, "Bana Dokunma" adıyla ve serisiyle birlikte Dex Kitap tarafından çıktı. İlk kitabını incelemek için tıklayın. Bu kitabın da yorumunu henüz yapmadım. Ama goodreads puanım: 4)



9) Just Listen | Sarah Dessen (Sarah Dessen'in henüz bu kitabıyla birlikte iki kitabını okudum. Kolay okunduğunu söyleyebilirim. Bu kitabı benim için orta hâlliydi, burada yorumum yok, ama goodreads puanım: 3)



10) Adulthood is a Myth & Big Mushy Happy Lump | Sarah Andersen (Bu seri kitaplar, "Sarah's Scribbles" adıyla çıkıyor. Yani "Sarah'ın Karalamaları". Kesinlikle tavsiye edeceğim bir seri. Yazarın çizimlerinden meydana gelmiş çok sevimli bir kitap serisi. Ve kesinlikle çok kolay okunulabilir. Zaten çizimleri sayesinde ister istemez anlarsınız da. Benim çok beğendiğim bir seri oldu. Bakmanızda fayda var. Burada yorumum olmadığı için henüz, goodreads puanım her iki kitaba da: 5)

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images