İngilizce Kitapları Pdf İndirmek | İngilizce Ebook Okumak

07:51


Selamunaleyküm. :)




Bu yazımda çok merak edilen ingilizce kitapları pdf olarak nereden indiriyorum ve nasıl ingilizce ebook okuyorum onu paylaşacağım sizinle.




Özellikle ben sıklıkla kullandığım siteleri söyleyeceğim. Zaten iki site kullanıyorum, onlar da;


Vk sitesini çok seviyorum, ne arıyorsam bulduğum site olur kendileri, o yüzden hakikaten çok faydasının olduğunu söyleyebilirim.
Peki vk'de nasıl ingilizce kitap indiriyorum? Benim öncelikli önerim çünkü kesinlikle bu sitedir.
Şimdi bunları sırasıyla yazacağım.

Ama ondan önce, Türkçe ebook okurken kullanmanız gereken ebook uygulamalarını önceki yazımda söylemiştim. Bu aynı zamanda ingilizce-yabancı kitaplar için de geçerli. Buraya tıklayarak bakabilirsiniz.


*O uygulamalardan birinin olması gerekiyor. O uygulamalar dışında sizin kullandığınız başka bir uygulama varsa o da olur. Ama benim kullandığım Ebook Reader uygulaması, diğerleri yapıyor mu bilmiyorum, kitabı indirdiğinde direkt kendisine yönlendiriyor. O yüzden tavsiye ederim.*




Vk.com'dan ingilizce kitaplar indirmek istiyorsanız;
1. İlk önce vk.com'a üye olmanız gerekiyor.
2. Ardından search kısmını bulup ona tıklıyoruz.
3. Okumak istediğiniz ingilizce kitabın adını yazıp yanına "epub" ekliyoruz.
Örn; pride and prejudice epub
4. Doğru kitap kapak fotoğrafını bulduğumuz an - çünkü yazdığımız bir pride kelimesiyle alakalı dahi birçok kitap çıkabiliyor öncesinde, o yüzden dikkatle o kitabı bulmaya bakın altlara doğru inip - altında çıkan epub yazılı dosyaya tıklıyoruz. Zaten direkt indiriyor ve seni kullandığın ebook reader uygulamana yönlendiriyor. Dolmasını beklediğin an, dilediğin gibi okuyabilirsin.

Şimdiden keyifli okumalar dilerim.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş.Kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildimse ne mutlu bana, teşekkürler :)

      Sil

Like us on Facebook

Flickr Images