Sıkılmadan Okuyacağınız, Deneme Türünde Yazılmış 10 Kitap Listesi

11:08


Hepinize merhabalar! :)
Ne zamandır böyle kitap listeleri çıkarmayı istiyordum, bir türlü fırsatını bulamamıştım. Hazır bloga adım adım geri dönüşler yapıyorken şimdi tam sırası diye düşündüm ve size sıkılmadan okuyacağınızı düşündüğüm, benim de okurken aynı zamanda beğendiğim kitapları 10'a ayırdım bu türde. Deneme türünde zaten çok fazla okumuşluğum yok, okuduklarım arasında 10'a bölmek de zor olmadı. Size de tavsiye edebileceğim, deneme okumaktan sıkılanlar için güzel bir liste oldu bence. :)
10'dan geriye doğru hazırladım, en iyisi en altta (1. sırada) saklı, benden söylemesi. :p
Ayrıca hangi kitap ismine tıklarsanız size bir kolaylık olması adına koyduğum bağlantı yardımıyla sizi kitap sitesinin linkine götürecek. Yani fiyatını, yorumlarını vs görebileceksiniz.
Şimdiden keyifli okumalar!






Sıkılmadan Okuyacağınızı Düşündüğüm 10 Deneme Kitabı






















instagram: @lavinyakitapligi

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images