2016 Yılının Favorileri Listesi

05:06



Hepinize selamlar!
Bir yılı daha tamamlayabildik çok şükür ve bu yılda ardımızda bıraktığımız, okuduğumuz ve bayıldığımız birçok kitap oldu.
Benim favori listem de, epey titiz davranmış da olsam bu konuda, biraz kalabalık gibi.
Ama size diyeceğim şu ki, seçtiklerimin her biri benim için çok kıymetli ve hâlâ okumamışsanız okumanızı şiddetle tavsiye edebileceğim kitaplar. 
Şöyle ki, ben iki gruba ayırdım favori listemi: seri kitaplar ve seri olmayan kitaplar şeklinde.

O zaman listeme geçelim hemen:



Seri olan kitaplar:

Yabancı / Serisi-Öznur Yıldırım (Henüz daha ikinci kitabı çıkmadı)
Gözlerini Haramdan Sakın / Serisi- Merve Özcan
Duman ve Kemiğin Kızı / Serisi - Laini Taylor
Eksik Parça / Serisi (Mara Dyer Serisi) - Michelle Hodkin
Yabancı / Outlander Serisi - Diana Gabaldon
Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo
Ada / Serisi - Lynne Matson




Bu kitapların ayrıntılı yorumunu okumak istiyorsanız:
Instagram: @lavinyakitapligi
Aralarında birkaçının yorumu blogumda da mevcut. :)


Seri Olmayan Kitaplar:

Gece Yolu - Kristin Hannah
Yağmurla Gelen Mutluluk - Amber L. Johnson (Seriymiş aslında bu kitap da, ama daha henüz yazılmadı ikinci kitabı bildiğim kadarıyla.)
Mucize - R. J. Palacio (Bu kitabın ara kitapları da var, ama bildiğim kadarıyla henüz çevrilmedi.)
Kız Kardeşim İçin - Jodi Picoult
Saeculum - Ursula Poznanski
P.S. I Like You - Kasie West
Eğer Beni Bulursan - Emily Murdoch
Küçük Ağa - Tarık Buğra
İdamlık Genç - Emine Şenlikoğlu
Yesrib'de Bahar - Ahmed 'Abd Al Waliyy Vincenzo
Çöl ~ Deniz | Hz. Hatice - Sibel Eraslan
Mus'ab b. Umeyr - Ömer Döngeloğlu



Bu kitapların ayrıntılı yorumunu  okumak istiyorsanız:
Instagram: @lavinyakitapligi


Favorilerim listemde yer alan tüm bu kitapları büyük bir zevkle okudum, hepsi de 5/5 verdiğim kitaplar. Birkaç kitaba daha 5/5 verdiğimi söylemeliyim, ama favorilerim arasına girecek olanlar bu kitaplardı. 2016 yılında okuyup da gerçekten kurgusu olsun, karakterleri, anlatımları olsun buradaki listemde her birinde de beğendiğimi dile getirmeliyim. 


*Bu arada, seri olmayan kitaplar arasında benim gerçekten çok beğendiğim islami kitaplar da var ve kesinlikle okumanız tavsiyemdir.*

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images