Her Şey / Nicola Yoon | Kitap Yorumu

03:56





Kitap Adı: Her Şey (Everything, Everything)
Yazarı: Nicola Yoon
Sayfa Sayısı: 310
Yayınevi: Pena Yayınları
Puanım: 4,5/5
Goodreads Puanı: 4,1/5





Dünyan tek bir dakikada değişebilir, dedi.
Muhtemelen senin dışında, Madeline Whittier, hiç kimse masum değil. 

🍁

Öyle naif bir kitaptı ki, normalde şöyle bir yorumum olurdu "komşu" muhabbetine; klişe, klasik, özgün olmayan... Ama bu kitapta ilginç derecede komşu olmasından yakınmadım, aksine hoşuma gitti. Olly karakteri tamamen benim bu tabularımı kırarak çıktı karşıma. Çok güzeldi. Diyaloglarını, mesajlaşmalarını, sohbetlerini okumak çok güzeldi. Bana göre hastalık olan bir karakteri özgün bir kurguyla ele almıştı ve konuya her seferinde çok başka yerlerden bakıldı, hatta sonlara doğru da beklenmedik bir olayla karşılaştım ve şaşırmaktan kendimi alamadım, sevinsem mi, üzülsem mi ortada kalmış bir duygu çemberi içine girdim. Kitap çok akıcı ilerledi baştan sona kadar. Akışından, sürükleyiciliğinden hiç eksilmek bilmedi.
Hele de Madeline'in okuduğu kitaplar üzerinden yaptığı eleştirilerini yüzümde bir tebessüm iziyle okudum. Aralara serpiştirilmiş konuyla alakalı minik çizimler ise çok hoşuma gitti. Ya kitabı çok beğendim ben gerçekten, her sayfasını keyifle okudum.
Okuma sıkıntısı çekiyorsanız, ne okusam düşüncesi ve kararsızlığı içindeyseniz bu kitaba başlamanızı öneririm, benim kadar keyif alırsınız inşaallah kitaptan.
Ve aslında gerçekten de, "En büyük risk hiç risk almamak" imiş.









You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images