Kitap Alışverişim | Kitapyurdu

05:45








Geçenlerde yapmış olduğum kitap alışverişimi paylaşmak şimdiye nasip oldu. Ocak ayının sonlarına doğru elime ulaşmıştı, ama hiç bloga da giremediğim için paylaşamamıştım. Yalnızca instagramdan geldiği gün kısaca instagram hikâyelerimden özet geçmiştim gelenleri. Şimdi bakalım, neler aldığıma o zaman:






*Ayraç Dergisi
*Kuşlar Yasına Gider | Hasan Ali Toptaş
*Sur Kenti Hikayeleri | Ali Ayçil
*Bütün Bir Ömür | Robert Seethaler
*Oda | Emma Donoghue
*Son Nefes Havaya Karışmadan | Paul Kalanithi
*Ruhun Özlemi, Sonsuz Kulluk | Rabia Christine Brodbeck


🍁


Aslında Ayraç dergisini ne zamandır gözüme iliştirmiştim, hiç almak da kısmet olmamıştı ama bu siparişimde ilk Ayraç dergimi edinmiş oldum. Ben içeriğine şöyle bir göz gezdirdim, ama gerçekten dolu dolu içeriği var diyebilirim.
Hasan Ali Toptaş'ın kalemini çok merak ediyordum, artık bu siparişimle birlikte kalemini ben de tattım şimdiden. Hatta şu an kitabı yarıladım bile, bu kitapta çoğu okuyan sonunda ağladığını söylüyor, bakalım bende nasıl bir etki bırakacak?
Sur Kenti Hikayeleri'nin zaten yorumunu girdim ve kitabı çok beğendim, inşaAllah Ali Ayçil'in son kitabı olmayacak tanışacağım, kalemini okumaya devam etme düşüncesi bile güzel.
Bütün Bir Ömür, bu kitap da benim ocak ayının son kitabıydı okuduğum. Çok büyük beklentilerle başladığım bir kitaptı. Yorumunu girdim, blogumda.
Oda kitabını ben filmini izledikten sonra içimde büyük bir merak oluşturmuştu, onun da yorumunu girdim ayrıca.
Son Nefes Havaya Karışmadan, benim Goodreads 'te en iyi anı ve otobiyografi olarak gördüğüm ve Altın Kitaplar'ın da çevirdiğini öğrenince bi' koşu sepete eklediğim kitap oluyor. Dışı kadar içinin de güzel olmasını temenni ediyorum, inşaAllah.
Sonsuz Kulluk kitabı ise Sufi yayınevinden bir kitap alma hevesiyle kitaplarına daldığım, sonra da bu kitapla karşılaşıp altındaki yorumları da okuyup merakımın katlandığı bir kitap. Bu arada yazar sonradan müslüman olmuş. Bu tür şeyler beni hep meraklandırır ve ilgimi çeker. O  yüzden okumak için sabırsızlanıyorum kesinlikle!


🌸

Altı kitap aldım yalnızca, ama onun dışında şunu diyebilirim ki, her siparişimde bir sorun çıkartan Kitapyurdu bu sefer tek sorun olarak elime geç ulaşmasına sebep oldu. Erken gelsin diye pazartesi siparişimi vermiştim, ama sonraki hafta pazartesi geldi. Onun dışında kitaplarım hasarsızdı çok şükür ki. Bundan önceki siparişlerimde ya kitabımı yanlış koymuştu, ya da bol hasarlı bir kitap yollamıştı. Ama ben yine de uygun diyerek vazgeçemiyorum... Akıllanmıyorum sanırım. Neyse! Yine de bu siparişimden memnun kaldığımı söyleyeyim.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images