Never Never: Part Three / Colleen Hoover & Tarryn Fisher | Kitap Yorumu

02:18





Kitap Adı: Never Never ( Never Never #3 )
Yazarı: Colleen Hoover & Tarryn Fisher
Sayfa Sayısı: 92
Yayınevi: Hoover Ink
Puanım: 4/5
Goodreads Puanı: 3,4/5

Arka Kapak:

New York Times bestselling authors Colleen Hoover and Tarryn Fisher are back with the much-anticipated final installment in the Never Never novella series.

Together, Silas Nash and Charlize Wynwood must look deeper into the past to find out who they were and who they want to be. With time ticking down, the couple are in a race to find the answers they need before they lose everything.

Can they regain what they once had? And will it restore who they once were?






"How do you know we aren't lying to you?" She asks him. "Why would you even humor us unless you have something to do with what's happened to us?" She's more suspicious of him than she is of me.
Landon grips the steering wheel and glances at me in the rearview mirror. "I don't know that you both aren't lying. For all I know, you're getting a kick out of this. Ninety percent of me thinks you two are full of shit and have nothing better to do. Five percent of me thinks maybe you're telling the truth."
"That's only ninety-five percent," I pipe in from the backseat.
"That's because the other five percent of me thinks I'm the one who has gone crazy," He says.

💦


Seri bittiği için üzgün, ama daha başka bir şekilde devam edemeyeceği için kararsız ve bir o kadar da her şey bu son kitapla çözüldüğü için mutlu bir ben çizelim önce şuraya.
Öncelikle kitap tamamen benim tüm merakımı çözdü, her şeyin bir nedene bağlı olması gerekiyordu elbet, ama çözümün de bu kadar yanı başımızda duruyor olması biraz kafa karışıklığı oluşturmadı değil bende. Onun için kitap hakkında biter bitmez ne düşüneceğim konusunda bir fikir sahibi olamadım.
Kesinlikle çok beğenerek okuduğum bir kurguya sahip seri oldu benim için. Şöyle ki birinci kitapta aldığım lezzeti, ikinci ve üçüncü kitapta da almayı bekledim ama tam olarak alamadığım için bir puan kırdım her ikisinde de. İlk kitabını çünkü gerçekten çok beğenmiştim.
Kitabın sonlarına doğru Silas hakkında öğrendiğim bir şeyle gerçekten şaşırdım ve bunu yapmış olamaz diye yakınmaya çoktan başlamıştım da hatta, sonra nasıl oldu bu olayına girdim ama her şeyin bir nedeni olduğu gibi bunun da bir nedeni vardı elbet. Silas hakkında olan şeyle ters köşe olduğumu hissettim ama başta ciddi anlamda. Zaten ondan sonra aklımda bir ton soru birikti okumaya devam edemeden. İki yazar birleşip bizi ters köşeye yatıracaklar diye çok korktum, yalan değil. Ya üstelik bu durum kitabın daha başlarında Silas kendisi söylemişti ama bir anlam veremeden okumuş geçmiştim, aynı şeyi önümüze Charlie olmadık şekilde tekrar sununca ben de kalakaldım.
Charlie'nin bir de sürekli haklı sebepler doğrultusunda da olsa "Bizi onlarmışız gibi hissedemiyorum" ya da "Ben Charlie değilim" deyişi beni her seferinde deli etmeye yetti. Onun dışında Silas'ın ona adını sormasıyla "Delilah" demesi ise ayrı bir olay...
Landon yine bu kitapta da benim favorimdi, özellikle de adını sormaları üzerine "Nash kardeşlerin en iyi görüneni" diyerek kendini tanıtması efsaneydi. Onun olduğu yerlerde kendimi gülümsemekten alamadım yine, öğrendiğim bir şeyle dahi sevgim eksilmedi ona o derece.
Yine bu kitapta da Charlie'nin günlüğünden bahsedilmesi ile birlikte olaylar ve merak edilenler çözüme kavuştu. Ama Charlie ile Silas'ın ayrılma anlarını kaydetmesi günlüğüne çok fenaydı. Silas'ın ayrılırken "Seni özlemeyeceğim" deyince Charlie'nin birdenbire dönmesi ve Silas'ın, sözlerini, "Eski seni özleyeceğim ama bu yeni dönüştüğün Charlie'yi özlemeyeceğim" diye devam ettirmesiyle Charlie'nin daha da bir kötü olması özellikle de ikisinin ruh ikizi olduğunun kanıtıydı bence. Çok hoştu bu kitap da. Sonu klasik bir son da olsa yine de kötü hissedeceğim bir sonla bitirmedikleri için yazarlara teşekkür ediyorum.
Dili bu arada hiç ağır değil, okunabilir yani merak etmeyin. Ki bence okuyun da bu seriyi. Ben çok beğendim bu seriyi, inşallah okuyunca siz de seversiniz.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images