We Were Liars / E. Lockhart | Kitap Yorumu

01:50





Kitap Adı: We Were Liars
Yazarı: E. Lockhart
Sayfa Sayısı: 242
Yayınevi: Delacorte Press
Puanım: 4/5
Goodreads Puanı: 3,8/5

Arka Kapak:

A beautiful and distinguished family.
A private island.
A brilliant, damaged girl; a passionate, political boy.
A group of four friends—the Liars—whose friendship turns destructive.
A revolution. An accident. A secret.
Lies upon lies.
True love.
The truth.

We Were Liars is a modern, sophisticated suspense novel from New York Times bestselling author, National Book Award finalist, and Printz Award honoree E. Lockhart. 

Read it.

And if anyone asks you how it ends, just LIE.






"Do you still miss Gran?" I ask him as we head toward New Clairmont. "Because I miss her. We never talk about her."
"A part of me died," He says. "And it was the best part."
"You think so?" I ask.
"That is all there is to say about it," says Granddad.


Öncelikle şunu belirteyim ki, Pegasus Yayınları tarafından çıktı kitap, "Yalancılar" ismiyle.
Kitabın başında ne kadar sıkıldığımı size anlatamam, kitap beni kesinlikle sarmadı başta. Ama kitabın sonlarına doğru tanıştığım bir gerçekle birlikte kendimi tutamadım ve gözlerim doldu. Gerçekten o son için okunur kitap, çünkü bu kitap için vereceğim puan 2'yi geçmeyecekti bana kalırsa, ama sırf kitabın son sayfaları sebebiyle 4 puanın daha uygun olacağını düşündüm. Yine 5 değil, evet.
Kitapta aralarda konulan "once upon a time" bölümlerini beğendim gerçekten, ama şöyle ki yazar her bölüm bitişini öyle bir yerde bırakmış ki sürekli, "Ee yani?" dedim kendi kendime. Oldu, bitti, hoop yeni bir güne uyandı olmuş devamlı. Bölüm bölüm yazılıyorsa, bana kalırsa o bölüm bitişlerini çok çarpıcı bir yerde noktalaması gerekirdi diye düşünüyorum. 
Kitapta her bir karakteri sevdim diyemem, özellikle de kitapta bir anne karakterinden bu kadar haz etmeyeceğimi düşünmezdim. Kitapta tam bir miras kavgası var, tüm olay da zaten orada kopuyor ve başlama noktası da orası. Cadence'in annesi ve teyzeleriyle yaptığı bir miras kavgası mevcut. Herkes eteklerindekileri dökmenin peşinde. Daha iyi olduğuna inanıyor her biri. Daha detayına girmek istemiyorum, ama okurken gerçekler bölümüne geçtiğinizde siz de benim gibi şaşıracak mısınız merak ediyorum. Ben gerçekten şaşırdım, çünkü hem beklemiyordum hem de olduğunda "Nasıl?" oldum. Gerçekten o son için kitap okunabilir size öyle söyleyeyim. Zaten Cadence'ın o hatırlayamadığı şeyin ne olduğunu merak ede ede bir hâl olmuştum, ama bilin ki değecek okuduğunuza. Çünkü benim fikrim daha kitabın ortalarında neden başlamış olduğumdu, pişmandım. Ama yok, o son için şu an pişmanlık kalktı. Size onun yüzünden tavsiye edebilirim kitabı. Başta büyük bir ihtimalle sarmayacak kitap, ama sonlara doğru merak etmeyin güzel devam edecek.

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook

Flickr Images